Annons

Minolta A2

Produkter
(logga in för att koppla)
Håll dig bara stilla till dess K-G ser din fråga.
Han kommer att förse dig med fakta mera omfattande än ....tja romanen "Borta med vinden"...
Us

Sonnaren skrev:
Håll dig bara stilla till dess K-G ser din fråga.
Han kommer att förse dig med fakta mera omfattande än ....tja romanen "Borta med vinden"...
Us

"Borta med vinden", är det den som handlar om A1:s korta saga...

he he borta med vinden var det... kanske ska döpa om Aette till Scarlette... nåja än lever hon o än producerar hon bilder o lär så få göra hela det år jag planerat att behålla henne.

Det vimlar av bra sidor om A2 så jag behöver inte skriva särskilt mycket. Men eftersom släktskapet med Aette är påtagligt kan jag bara uppmana dej att klämma, smeka, krama o känna om A2 känns rätt. Gör den det så är den det. Bättre kamera i prisläget finns inte. Men än har jag inte sett att Minolta fixat de "färgavvikelser" som Sonys 828 råkat ut för med samma sensor.

Känn också på den med batterigreppet monterat. Det blir en helt annan känsla. Sen i september har jag kört utan greppet 1,5 dagar...

Vill du läsa mer om vad jag tycker om A1 så kolla min recension. A2 har allt som A1 har och lite till... framförallt är sökaren på A2 påtagligt bättre. Och 3.000.000 extra pixlar kan väl aldrig vara fel... om de sköter sej.

/kg som bara tagit en handfull bilder med A2

ANNONS
Götaplatsens Foto