hmmmm, inte bra beslutsångesten klamrar fast sig runt min kropp!
nu har även Minoltas 800si börjat snurra i min skalle, så nu kan jag inte bestämma mig!
Det blir en minolta, den saken är säker (kan låna, eventuellt köpa begagnade gluggar av en kompis, så därför är det inte på tal om något annat)
"Men vad gör du den dagen du behöver ett 20mm/1.8 eller 400/4.0? Bildstabilisator ec", "motor i objektivet för action fotografering", den tiden den sorgen! =)
Nä alvarligt talat, jag känner att jag inte är på en sådan nivå än.
Sen som motargument till att jag borde köpa en dyrare, mer avancerad kamera, för att "annars så lär man sig aldrig de avancerade". Allt utvecklas, även kameror, så även om jag köper något väldigt avancerat, så kommer det komma nyare saker på marknaden, med nya finurliga funtioner ec ec. Så är det inte lite smartare att köpa en kamera för lite billigare peng. För när jag växt ur den kameran, så har det kommit nya modeller, så då är det bara till at välja och vraka.
(om något blev förvirrat eller fel i texten, så ha lite förståelse, klockan är 05.10 (inte 17.10) och jag har precis kommit hem från jobbet, jag är inte vid mina sinnes fula bruk =)!)