PerFogelberg
Aktiv medlem
Jag hade lätt valt bort 80 mm. Det är jag det. Jag har en 60 mm istället. Jag hade definitivt inte valt bort 250 mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
klasb skrev:
Ett tänkvärt problem med de äldre C 4/50 T* är att de inte har den vanliga filterbajonetten. Man måste använda en speciell adapterring för att kunna använda filter. De nyare CF-objektiven har bajonett för filter.
/Klas
klasb skrev:
Ett tänkvärt problem med de äldre C 4/50 T* är att de inte har den vanliga filterbajonetten. Man måste använda en speciell adapterring för att kunna använda filter. De nyare CF-objektiven har bajonett för filter.
/Klas
Walle skrev:
Jag är bara lagom förvirradBäst vore om nån kom och räckte fram ett objektiv och sa "Det här ska du ha"
Men har lagt in en annons nu i alla fall. Kanske felformulerad på grund av förvirring...
Nåt tips på vart jag kan leta i övrigt?
Walle skrev:
Jag hittade ett 50/4,0 DISTAGON C på Schönherrs foto, i B- skick, för 4900. Man lär komma billigare undan om man köper privat va?
J. S-g. skrev:
För det priset bör du kunna få ett nyare CF-objektiv privat. Så, ja, ett C-objektiv bör vara billigare. Om du hittar rätt säljare.