Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Muss till bild redigering

Produkter
(logga in för att koppla)

FreddiDjup

Aktiv medlem
Jag sitter hemma och är led min mus jag har till min dator den är mycket litten och jag tycker att jag har problem när jag skall redigera och måla. Jag hundra vad ni använder för möss? Det skulle ju förstås vara med en ritpalta men så abikös är jag inte enu. Men det borde väll var en stabil och stor mus eller?

Om det är en stor, rejäl och framför allt riktigt bra mus du vill ha så kan jag rekommendera Logitech MX1000. Kostar en del men väl värd varje krona.

/H

Microsoft Intellimouse Optical.

Den har som de flesta möss idag ingen kula utan använder optisk teknik. Dessutiom är den tillräckligt stor för att fylla ut min hand och ligger perfekt i den. Vidare en perfekt precision.
Se dock upp för de senaste optiska mössen från Microsoft, de är för små för en manshand och har sämre kvalle. Min mus har ett par år å¨nacken.

LOGITECH CORDLESS CLICK! PLUS RECHARGEABLE
Är bra den oxå. Har använt den i 2 månader nu och är helnöjd. Kostar lite mindre än MX1000.
Finns på www.dustin.se för 388 kr. Artikelnr. 5010071731
Till den har jag Cordless desktop MX3100 som är ett mycket bra tangentbord tycker jag. Artikelnr. 5010077383
Ciao Annika

ANNONS
Götaplatsens Foto