Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon eldsjäl med fotoskrivare?

Produkter
(logga in för att koppla)

homeless clubkid

Aktiv medlem
hej!

det är så att jag behöver hjälp med en sak. jag ska skicka in arbetsprover till en utbildning på onsdag och jag har inga papperskopier eftersom jag fotar digitalt.

för att vara ärlig så litar jag inte på att ladda upp via bilder på internet och framkalla, har tidigare haft problem med fel färgprofiler, skärpat bilderna för mycket osv osv.

så nu undrar jag om någon eldsjäl med en riktigt bra fotoskrivare kan trycka ut mina bilder i 30 x 20 och sen skicka dom per post till mig. jag betalar självklart papper, frakt och omkonstnader för besväret och bläck.

tack på förhand!
/mvh jesper :)
 
Jepson skrev:
för att vara ärlig så litar jag inte på att ladda upp via bilder på internet och framkalla, har tidigare haft problem med fel färgprofiler, skärpat bilderna för mycket osv osv.

gå ner till närmaste fotolabb. nästan alla labb kan göra kopior från digitala bilder. då slipper du också oroa dig för posthanteringsvåld.

vad är det för utbildning?
 
Minneskort brukar funka bra som Ulrik säger.
Annars kan du väl beställa från proprint eller nåt, senaste ansökningsdag är den 15e (jag söker dit med), så det hinner du.

edit: Såg just att du inte litade på att ladda upp bilderna, men det har alltid fungerat utan strul för mig.
 
Du bor i stockholm ser jag. Knalla ner till crimson. De ligger på Brännkyrkagatan 80, aldeles där ringvägen börjar (Den änden av ringvägen som ligger närmast hornstull).

De kan garanterat printa ut dina bilder från minneskort.
 
ANNONS