Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Någon som prövat 20Ds vertikalgrepp?
- Trådstartare Jimmy Thörne
- Start datum
Damocles
Aktiv medlem
Det har med de vanliga batterierna att göra. Det sitter typ AA celler även i de vanliga batteriera, så storleksskillnaden i djup som krävs för vilket som är försumbar.Jo, men det är väl ganska få som köper greppet för att kunna köra AA-batterier.
/AFe
Det krävs att du lägger cellerna på samma sätt som i 1D mk2 eller andvänder kortare celler för att kunna designa om greppet.
Det är bättre plast i det till 20D, men formen är sämre, och det tycker jag gäller även 10D. Men greppet och gummit till 10D tycker jag känns lite bättre än till 20D. Dels för storleken dels för att 10D fortfarande har en fingerskåra.När jag bytte upp mig från EOS 30 till 10D så upplevde jag en enorm skillnad i robusthet och kvalitet, inklusive BG'na.
Kakelgasten
Aktiv medlem
Istället för loctite så går det alldeles utmärkt att göra som jag gjort...vira lite gängtejp/gängsnöre runt gängan...bara lite....jag behöver aldrig dra åt skruven numera.
[Edit]
Glöm inte att vira gängtejpen/gängsnöret åt motsatt håll som man skruvar på...annars lossnar det.
[Edit]
Glöm inte att vira gängtejpen/gängsnöret åt motsatt håll som man skruvar på...annars lossnar det.