** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Någon stockholmare som e villig?

Produkter
(logga in för att koppla)

psyco

Aktiv medlem
Har lite tankar om att dra ihop en liten grupp (klubb) i stockholm, jag och några vänner man ofta fotograferar med har diskuterat detta och skulle tycka det var trevligt att träffa på lite fler fotografet i området samt samåka på några turer då och då.

Kan någon vara interesserad av detta?

Mvh Cenny
 
Vad hade du tänkt dig för något? Vi hade tidigare en runda som vi körde varje torsdag .. enda tills ljuset försvann! =}
 
Jo har sett de och funderat på att försöka mig med någon gång dock jobbar jag altid då :( Tanken var att få ihopp folk som är villiga att åka en bit för att fotografera någon gång ibland. Har funderat lite på ett litet forum (som ej kommer konkurera ut fotosidan) där man kan lägga förslag på platser och hjälp med problem.

Har med några andra som man har åkt ner till tex katrineholm mariefred mm. Jäkligt kul men vore trevligt med lite fler folk :)
 
de va kul att någon nappade på de, ska sätta mig och spåna lite sen på en hemsida där vi han få ut mötes tider osv
 
"It takes more than two to make a crowd"...

Syftet och innehållet av "gruppen" är större än behovet av en hemsida, FS funkar väl?
Möjligtvis ett önskemål om att FS grupper kan ha en gruppkalender?
 
har iof bara ett tiotal här i kretsen som brukar åka med, tyker de e kul med folk så om de finns någon som vill med på lite turer så är inte systemkamera ett krav självklart kan man komma med vanliga digitalkameror
 
Jo har sett de och funderat på att försöka mig med någon gång dock jobbar jag altid då :( Tanken var att få ihopp folk som är villiga att åka en bit för att fotografera någon gång ibland. Har funderat lite på ett litet forum (som ej kommer konkurera ut fotosidan) där man kan lägga förslag på platser och hjälp med problem.

Har med några andra som man har åkt ner till tex katrineholm mariefred mm. Jäkligt kul men vore trevligt med lite fler folk :)

Känner igen det där med att inte ha tid.. men jag skulle vara intresserad av detta! :) Kul att dra ihop ett gäng.
 
jo tanken är att hga de på lite andra tidenr en jobb jag kör bland annat mycket nattfoto med vännerna så har koll på några fina fall här och var, sen är de kul om andra har ideer och bidrag
 
jo tanken är att hga de på lite andra tidenr en jobb jag kör bland annat mycket nattfoto med vännerna så har koll på några fina fall här och var, sen är de kul om andra har ideer och bidrag

Låter kalas. Man strävar ju efter att utvecklas och nattfoto är inte min starka sida.. än! Själv jobbar jag på ett "nio till fem" varddagsjobb. Så det blir mest vardagskvällar och helger man har tid att fota. :)
 
Det behövs lite mer konkreta förslag istället för bara .. vilka är intresserade av att göra något! Kom igen .. spåna fram ett konkrekt förslag åtminstonde! =)
 
Det låter kalas kul! (eller jag vet att det är det)
Själv är jag nyinflyttad Stockholmare (Täby), men i Örebro som jag kommer från körs det en liknande grej.

Upplägget där är stående träff varje månad där man första träffen är ute och fotar och nästa träff är vi i en lokal och visar utvalda bilder man haft med från förra utflykten + att det diskuteras om och kring bilderna.

Självklart blir det en hel del spontan träffar mellan tillfällena.

Kolla gärna in FotoMitt http://www.fotosidan.se/groups/fotomitt/index.htm

/Daniel Persson
 
ANNONS