Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nån som kraschat sin D800 än?
- Trådstartare Lurch
- Start datum
JanRön
Aktiv medlem
Ja visst är man rädd om sina prylar men hoppas jag aldrig tvekar att ta med kameran ut på äventyr för då har vitsen försvunnit med den 
Gällande hur det känns när den krossas behöver man inte ens fråga för det förstår jag ändå.
Nej ut och använd din fina D800 och berätta för mig (och sen min fru) att jag behöver en sådan jag med
Gällande hur det känns när den krossas behöver man inte ens fråga för det förstår jag ändå.
Nej ut och använd din fina D800 och berätta för mig (och sen min fru) att jag behöver en sådan jag med
Helmetrock
Aktiv medlem
Det enda som är dyrare än att ha en dyr kamera och slå sönder den är att ha en dyr kamera och inte använda den ;-)
För att lugna dig kan jag säga att det krävs väldigt mycket för att förstöra en kamera i pro-klassen, både vad gäller våld och fukt/vätska.
För att lugna dig kan jag säga att det krävs väldigt mycket för att förstöra en kamera i pro-klassen, både vad gäller våld och fukt/vätska.
Johan Ahlbom
Aktiv medlem
Det enda som är dyrare än att ha en dyr kamera och slå sönder den är att ha en dyr kamera och inte använda den ;-)
Nja, beror ju på, jag lyckades krascha min Nikon D3s genom att tappa den från ett bord.. mvh Johan
Ratatoskr
Aktiv medlem
En kamera ska brukas utan att man är allt för rädd om den, annars kommer man att missa många tillfällen. Jag vet vad jag pratar om, jag är allt för pedantisk och försiktig och försöker ända på mig.
Här är en fotograf som vet vad han talar om. Inte mycket till vacker kamera längre men den fungerar lika bra för det och tar lika bra bilder.
Se dessa tidpunkter i videon nedan:
03:53
08:10
och framförallt
08:33
http://www.youtube.com/watch?v=4W9EeDCaVFM
Här är en fotograf som vet vad han talar om. Inte mycket till vacker kamera längre men den fungerar lika bra för det och tar lika bra bilder.
Se dessa tidpunkter i videon nedan:
03:53
08:10
och framförallt
08:33
http://www.youtube.com/watch?v=4W9EeDCaVFM