Annons

Ni som hänger på flera sajter?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag har en nyfiken fråga till er som hänger både här på fotosidan och på internationella fotosajter.

1. Upplever ni att bildsynen skiljer sig från ena till andra platsen?
*Isf hur och finns det någon speciell bildtyp ni tycker är mer markant skillnad på isf?

Jag ska återkomma med egna reflektioner senare om intresse att diskutera finns.

Här kan man ju knappt diskutera bilder med en begränsning på 400 pixlar i forumen. Och kommentarer i all ära men oftast läser jag bara hyllningar till folks favoritmotiv och det blir inte så konstruktivt i längden.

Jag vet, nu lät jag bara bitter och tjurig, men jag tycker att din tråd är intressant och skulle villja läsa lite insikter. Och jag tycker mycket om fotosidan.

Brukar hänga på Dpreview men det är mer tekniskt än kostnärligt. Men eftersom jag inte håller mig till mainstreammärken så behöver jag utländsk expertis när jag söker råd på tekniska frågor. Man blir ganska ensam att fota med Foevon sensor i Sverige.

Pbase.com är ju underbart att bara surfa på för att se alla underbara foton och i allmänhet är väl standarden mycket högre där (bilderna ser som mer proffesionella ut), fasst det är en helt ogrundat reflektion.

//Mårten

ANNONS