Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nik collection 8.1 och mac OS Tahoe ?
- Trådstartare janc
- Start datum
Buskär
Medlem
I de flesta fall brukar jag om man prioriterar stabilitet rekommendera att inte ”hänga på låset” med nya OS utan snarare invänta .1 versionen. Då brukar man slippa de flesta buggar/inkompatibla problem. Vid det laget brukar det va läge att kolla på forum hos 3:e part/plugintillverkare hur läget är.
janc
Aktiv medlem
Sant men i det här fallet är jag mer orolig över att det inte står något alls pm kompabilitet hos DxOI de flesta fall brukar jag om man prioriterar stabilitet rekommendera att inte ”hänga på låset” med nya OS utan snarare invänta .1 versionen. Då brukar man slippa de flesta buggar/inkompatibla problem. Vid det laget brukar det va läge att kolla på forum hos 3:e part/plugintillverkare hur läget är.
janc
Aktiv medlem
Jag har den fulla versionen installerad på en Mac men den har macOS 14 och min fundering gäller uppgradering av mac OS. DxO har (vad jag kan se) inte uppdaterat sin information med så mycket som en stavelse vad gäller den senaste versionen.Finns det ingen demo version man kan testa med
Det lutar åt att jag får avvakta tills vidare
janc
Aktiv medlem
Har kontaktat deras support utan att få återkoppling. Även stält frågan i DxO forum.alt maila dom och fråga.
jag&bilden
Aktiv medlem
janc
Aktiv medlem
Vad gäller LrC så listas inte senste versionen av MacOS på denna sida:
janc
Aktiv medlem
Kan vara värt att kolla denna:Vad gäller LrC så listas inte senste versionen av MacOS på denna sida:
Lightroom and macOS 26 Tahoe Compatibility | The Lightroom Queen
The newest Mac operating system, macOS 26 Tahoe, is now live. The big question is, will Lightroom and Lightroom Classic work on it? It’s a good question,
Flash Gordon
Aktiv medlem
Har Tahoe sedan flera veckor 26.01 och kör sedan någon dag med LRC 15 och Camera raw 18. Inga problem alls så här långt. Dessutom kom det till ytterligare lite godis.