Annons

NIKON d50

Produkter
(logga in för att koppla)

Naomita

Ny medlem
NIKON D50 DIGITAL SYSTEMKAMERA SVART +OPTIK 18-55
Hej hej!
Jag är helt ny här i den här sidan så jag vet inte om det här är rätt ställe att prata om det här men whatever :p
Jag kommer att få en Nikon D50 med 18-55 och det billigaste priset jag hittat nu är 5 276,00 kr på typ http://www.dustin.se (är det en bra sida? asså typ har aldrig köpt något från sidan, har du/ni? u_U). Aja men jag undrar bara ungefär hur mycket kommer priserna sjunka tills december?
Gissningar (realistiska gissningar) eller hur man nu stavar det..

Bye!

hej, du borde ha valt nikon forumet... det finns under "forum" "teknikfrågor efter tillverkare" och sedan finns Nikon som rubrik... om du hittat det på dustin.se så är det nog utan moms alltså för företag... men kolla dustinhome.se så är det för privatpersoner... men om priset kommer att sjunka är lite osäkert, nikon kommer att släppa en ny kamera nu snart, men beroende på vad det är för kamera så kommer priset förmodligen regleras lite av den, alltså om den är mycket lik d50 så kommer d50 försvinna eller gå ned lite i pris, men eftersom d50 inte är sprillans ny så har den nog nått ungefär minimum, jag rekomenderar dig att köpa den nu istället för i jul, då har du ju sommaren och hösten på dig att fotografera... men dustin är en toppen sida, (dustinhome och dustin är samma företag) snabba leveranser och snabb kundtjänst och bra grejor och billiga priser :) om det är det billigaste så rekomenderar jag dig att köpa därifrån, dessutom blir ju frakten fri när du köper för över 500 kr och det gör du ju... hoppas det rätade ut lite frågetecken :) annars är det bara att fråga igen, forumen är väldigt aktiva här på FS

Dustin är ett av dom företag jag haft minst problem med, dom är snabba o bra.
Nu till det tråkigare, Dustin säljer till förtag som primär målgrupp vilket gör att deras priser är exkl moms, för privatpersoner har dom dustinhome som är samma, fast inkl moms och gratis frakt vid köp över 500kr.

*edit: behöver flinkar fingrar.

Okej, men du vet i dustin Home så blir priset mycket dyrare och det är ju tråkigt. Gick in i pricerunner och billigast var hoss TBH.se fast det står typ EU import vad menar dom med det?
Sen så skulle det vara roligt att ha kameran nu men jag har inga pengar och det här är ju en present jag önskar mig till Julen och som jag nog kommer få. Borde önskat mig den till födelsedagspresent men fick en ny mobil istället XD

Tack för alla svaren ;D

Det är lika dyrt på dustin som dustinhome:

NIKON D50 DIGITAL SYSTEMKAMERA SVART +OPTIK 18-55
DH: 6 495,00 kr inkl frakt
D: 6 595,00 kr exkl frakt

NIKON D50 DIGITAL SYSTEMKAMERA SILVER +OPTIK 18-55
DH: 6 595,00 kr inkl frakt
D: 6 595,00 kr exkl frakt.

Även utan gratisfrakten är dustinhome billigare.. Man måste räkna med moms eller utan moms i båda butikerna.

ANNONS
Götaplatsens Foto