Annons

Nikon D5100 eller D90 (inköp)

Produkter
(logga in för att koppla)
Yes! I got one!

Ska hämta den hos Scandinavian Photo, om några timmar.

Detta känns verkligen skoj, och tusen tack alla ni för support, information, bollplank!

Vänligen
Anders
 
vart lite småsugen på 51an tack vare skärmen o filmfunktionen. (kör D300 annars) var o klämde lite på den igår på mediamarkt...no way att jag kommer skaffa den. den var verkligen liten o plastig o menyklickande. må bli bra bilder/film ur den..men har man börjat köra med stora hus är det svårt att gå till dom små verkligen :p (tvungen o skriva av mig lite hehe)
 
vart lite småsugen på 51an tack vare skärmen o filmfunktionen. (kör D300 annars) var o klämde lite på den igår på mediamarkt...no way att jag kommer skaffa den. den var verkligen liten o plastig o menyklickande. må bli bra bilder/film ur den..men har man börjat köra med stora hus är det svårt att gå till dom små verkligen :p (tvungen o skriva av mig lite hehe)

Jag förstår dig. Och detta är bara efter att jag har "hållit och vänt" lite på D90:an. Den känns rejäl!
Min D3000 kändes som en miniatyr (och ändå är det en bra kamera - och en kamera jag har tagit många bra bilder med.

nINEsERO sa:
Grattis, du lär bli nöjd.
Japp, det kommer jag att bli - och det är jag redan. :)
 
ANNONS