Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D5100 pris?

Produkter
(logga in för att koppla)

niesara

Aktiv medlem
Hej!
Jag ska sälja min Nikon D5100 inom snar tid. Jag undrar vad ni tror man kan lägga ut kamerahuset för. Vad är rimligt? Sett väldigt olika prisklasser. Välskött, fint skick. Den har några år på nacken.
 

ErlandH

Aktiv medlem
Det finns flera exemplar ute på Blocket, något för 1500 kr vilket jag tycker känns som ett ganska rimligt pris. Mer ska man nog inte hoppas på att få.
 

Fredrik AVT

Aktiv medlem
Kundkretsen som köper en beg D5100 idag är priskänsliga men har inte så höga krav på optiken så följer ett objektiv med blir den lättare att sälja. De vill kanske inte leta objektiv separat. Har du t o m en 18-55 att sötta på blir det lättare, annars en 50/1,8, 35/1,8 eller 18-105, 18-135 eller annat. Med ett 18-55 på blir den lättare att sälja än bara huset - kanske 1500-1700kr i slutpris.
 
ANNONS