Annons

Nikon D5200, trasig blixt?

Produkter
(logga in för att koppla)

Nicklasde

Medlem
Hej!

Min inbygda blixt började strula efter en dryg månads användning.

Den slår bara ibland, (oftast första kortet efter omstart av kameran.) och även när den slår på auto-läget så blir bilden riktigt kass.

Gissar att det bara är att skicka in den på rep hos nikon?

http://fuskbugg.se/dl/7VDS4O/DSC_1883.NEF
 
ANNONS
Götaplatsens Foto