Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

nikon inbyteskampanj...

Produkter
(logga in för att koppla)

olah46

Aktiv medlem
Såg häromdagen över axeln på medpassagerarens tidning på tunnelbanan att ngn butik erbjöd inbyteskampanj på Nikon ,D80->D90 och D300 -> d700 ( eller var det D300s ? ) till mkt rimliga priser - men inte vilken butik det var.. Har ngn sett detta och snappat upp mer än jag ?

Om du tittar på reklamen här på Fotosidan så ser du att de har en 'Wanted'-annons till höger.

Såg häromdagen över axeln på medpassagerarens tidning på tunnelbanan att ngn butik erbjöd inbyteskampanj på Nikon ,D80->D90 och D300 -> d700 ( eller var det D300s ? ) till mkt rimliga priser - men inte vilken butik det var.. Har ngn sett detta och snappat upp mer än jag ?

Ursäkta funderingen!
Jag blir litet nyfiken på vad dom gör av de "gamla" kamerorna...
Säljer dom?

Eller skrotar dom, men förtjänst borde det bli i alla fall va...!?
Annars gjorde man väl inte så här..

Nå'n som vet?

Jo men i annonsen fanns ett fast pris på uppgraderingarna - och det hittar jag inte på hemsidan ... Ringde dem nu och de bekräftade att man haft detta i förra veckan "men kommer inte ihåg" vad villkoren var ( det har ju gått en hel vecka ) ,,,

ANNONS
Götaplatsens Foto