Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikon nytt 21 Sep??
- Trådstartare Mcnab
- Start datum
phool
Aktiv medlem
Ja! Ny mirrorless som presenteras kl 19:00 svenskt tid imorgon. www.nikonrumors.com
Helmetrock
Aktiv medlem
Ja, de ska väl släppa ytterligare ett par kompakter.... Gäsp....

Nä vi får allt hoppas att de där uppdateringarna kommer nu snart, min D300s börjar bli otålig att få flytta ;-)
Nä vi får allt hoppas att de där uppdateringarna kommer nu snart, min D300s börjar bli otålig att få flytta ;-)
phool
Aktiv medlem
Ja, de ska väl släppa ytterligare ett par kompakter.... Gäsp....
Det verkar som att det börjar hända lite grejer nu, Canon har release av nåt på torsdag, dom har även lite mer säkra rykten om en ny ff dslr innan nyår http://www.canonrumors.com/2011/09/more-new-full-frame-rumors-cr1/
Nikon har också nåt på g verkar det som kanske? "Information courtesy of the announcement of a successor to the Nikon D700 from readers.
From late October through the end of "successor D700" apparently a presentation.
Additional information such as the lens is still unknown.
D3S a successor is still to be determined. In a personal sense of how not to become the end of next year. " Den länken är från digimark och ska kanske tas med en nypa salt.
firebird
Medlem
Advanced Camera with Interchangeable Lens Nikon 1 J1 / V1
http://www.nikon.com/news/2011/0921_digital_01.htm
http://www.nikon.com/news/2011/0921_digital_01.htm
OlaGustafsson
Medlem
MrKarisma
Aktiv medlem
Med tanke på allt snack om att "capture the light" så hoppas jag verkligen att det dynamiska omfånget har revolutionerande förmåga att teckna högdagrar.. Annars, varför skulle jag köpa denna?
Helmetrock
Aktiv medlem
Någon som hört ett datum för fler nyheter typ ny systemkamera?
Eller blir det inget nytt på den fronten ifrån Nikon?
Nikon har övergett oss, det blir ingen större sensor än lillfingernaglar i fortsättningen.
Istvan84
Aktiv medlem
Ohh, jag är så jäkla trött på att vänta på lite nya proffskameror från Nikon, först va det snack om pressrelease i Augusti. nepp va bara lite kompaktkameror, sen september, och nu är det dessa spegellösa.. Nu är det snack om att det inte ens blir i oktober. Alltså D700 har ju funnits i 3år nu, dags att uppdatera!! Jag vill ju köpa ny kamera, och har väntat sen våren..
macrobild
Avslutat medlemskap
Med tanke på allt snack om att "capture the light" så hoppas jag verkligen att det dynamiska omfånget har revolutionerande förmåga att teckna högdagrar.. Annars, varför skulle jag köpa denna?
det är väl bättre att du exponerar efter de högdagrar du vill få med och köper dig en d7000 , K5 och lyfter resterande delar i bilden så som du vill ha dom.
jag skulle inte tro att den nya lilla kameran har bättre omfång än K5 och d7000 vad det gäller DR
macrobild
Avslutat medlemskap
Någon som hört ett datum för fler nyheter typ ny systemkamera?
Eller blir det inget nytt på den fronten ifrån Nikon?
varför stressa, de har den bästa 24x36 sensorn från Sony i D3x, deras APS kameror har Sonys 16Mpixels sensor och deras senare /nya modeller kommer säkerligen innefatta Sonys senaste sensor 24Mpixel.
vad söker du?
Mcnab
Aktiv medlem
varför stressa, de har den bästa 24x36 sensorn från Sony i D3x, deras APS kameror har Sonys 16Mpixels sensor och deras senare /nya modeller kommer säkerligen innefatta Sonys senaste sensor 24Mpixel.
vad söker du?
Stressa å stressa......... Tycker bara att det är kul med nya saker. Jag har inget behov av nytt eller saknar något direkt och inte heller söker jag efter något.
Men som sagt, det är roligt med nyheter
Och är jag nu sugen på att skaffa en kamera till, så vill jag ju veta vad som kommer och det nya blir med säkerhet något bättre än det förgågna, även om det innan inte är dåligt.