Mattias Andersson
Aktiv medlem
Plockade upp min 600 för o kolla så batterierna var laddade, men upptäckte ett annat fel.
Den knäpper var 3 sekund och blir aldrig redo för att användas, sist jag använde den för 1 månad sen funkade den kalas och den har bara legat nerpackad i väskan sen dess.
Vad kan ha hänt??
Den knäpper var 3 sekund och blir aldrig redo för att användas, sist jag använde den för 1 månad sen funkade den kalas och den har bara legat nerpackad i väskan sen dess.
Vad kan ha hänt??






