Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikon View 6
- Trådstartare czappa
- Start datum
Gården
Aktiv medlem
czappa skrev:
Tummen ner för Nikon!
Efter några år med Nikon view så finns det ingen support eller uppdatering för Vista 64bits som jag nu har skaffat efter år med XP.
Kör fortfarande med min gamla D100.
Någon med förslag på liknande prog förutom Windows fotogalleri?
Det är väl ett gammalt program det där ?
Varför inte köra det nya View NX ?
Mankan G
Aktiv medlem
Re: Re: Nikon View 6
Precis. Kari. Har du verkligen kikat på Nikons supportsidor? Det är inte så där jätteosynligt att de lagt ner Nikon View 6.x och ersatt det med Nikon View NX
Gården skrev:
Det är väl ett gammalt program det där ?
Varför inte köra det nya View NX ?
Precis. Kari. Har du verkligen kikat på Nikons supportsidor? Det är inte så där jätteosynligt att de lagt ner Nikon View 6.x och ersatt det med Nikon View NX
Gården
Aktiv medlem
czappa skrev:
Jag laddade hem den men jag fick inte med programmet i att spela upp automatiskt. Så jag blev ombedd att spara bilderna i Windows photogalleri så snart jag satt i kortet i kortläsaren. Har försökt att hitta en lösning på det men hittar inte det i Vista.
Jag sparar bilderna till en mapp direkt från kortet. Gör en back-up till CD/DVD. Sen bara starta View NX, leta upp mappen och bara titta, eller vad man nu vill göra. Jag kör också Vista,och det funkar kanon.
Mankan G
Aktiv medlem
czappa skrev:
Jo, självklart kan man göra så men det stör mig att programmet inte startar själv när man sätter i minneskortet i kortläsaren eller att man inte kan hänvisa till det!
Det funkade i allafall med gamla View 6
Det går att fixa med View NX oxå. Se bara till att ni har den senaste versionen. Download modulen uppdateras separat numera....
Norway1000
Aktiv medlem
Du kan laste ned Nikon Transfer og kjøre sammen med View NX.