jesh2224
Ny medlem
Hej! För några månader sen fick jag en väldigt gammal Canon kamera av en vän. Sedan dess har jag tyckt att det varit super roligt att fotografera. Kamerahuset är inte i så bra skick. Bilderna blir ändå hyfsat bra, dock tycker jag att det är jobbigt då jag behöver stå så långt bort från det jag fotar. Behöver liksom i princip backa ur rummet när jag ska fota.
Jag har nu kommit fram till att jag vill unna mig ett helt nytt kamerahus + objektiv, men som nybörjare har jag ingen idé om vad jag behöver.
Jag vill kunna fota främst mina barn och djur, helkroppsbilder utan att behöva stå så långt bort. Även semesterbilder och bilder på mitt hus. Prisklass, lite flytande men cirka 15-20 tusen. Ej begagnat.
Jag tar tacksamt emot förslag, gärna länkar!!
Jag har nu kommit fram till att jag vill unna mig ett helt nytt kamerahus + objektiv, men som nybörjare har jag ingen idé om vad jag behöver.
Jag vill kunna fota främst mina barn och djur, helkroppsbilder utan att behöva stå så långt bort. Även semesterbilder och bilder på mitt hus. Prisklass, lite flytande men cirka 15-20 tusen. Ej begagnat.
Jag tar tacksamt emot förslag, gärna länkar!!