Annons

Ny kamera!

Produkter
(logga in för att koppla)

BKG

Medlem
Idag är den stora dagen för mig!
Ska hämta min Nikon D2X.
Ska bli riktigt spännande faktiskt.
Någon ägare av en som har något tips till mig?
Något som poppar upp i huvudet?

/Nalle
 
ANNONS
Götaplatsens Foto