Annons

Ny profilsida och händelselista

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
Vad har det här för funktion?

När jag loggar in på "Din sida" står det överst på sidan Nonno Holmström och efter namnet ibland en parentes med en siffra i. Jag avser rutan där även länkar för Logga ut, Uppgradera dig, Din profil samt Dina album finns. Jag vet att (1) just nu inte indikerar nytt gästboksinlägg, inte nytt omdöme och ej heller ny kommentar. Jag loggar ofta in från andra datorer än den jag har i mitt hem, och om det trillat in något förklarande e-mail avseende (1) till kontot på hemmadatorn, så har jag inte blivit nådd av det ännu.
Är det någon vänlig själ som kan upplysa mig var jag hittar det där som (1) försöker fästa min uppmärksamhet på?
Säkert har jag gjort någon inställning som jag inte riktigt känner igen...eller...något. ;))
/Nonno
 

Raderad30

Avslutat medlemskap
funktion VERSION

jag eftelyser lite förbättring på funktionen
versoner - Aktuell, #1.... under bilden
den är obekväm att hantera
hoppar fram o tillbaka
vänligen
 

Raderad30

Avslutat medlemskap
En fråga

jag blir inte klog på

bokmärken
bevakning
markera som intressant

bevakningsfunktionen är inte tillgänglig

kan någon förklara... tack
 

dovearea

Avslutat medlemskap
Jag brukar inte ha svårt för att anpassa mig när förändringar sker, men nu har det blivit lite väl mycket klick och scroll för min smak.

Varför hamnar den nyaste händelsen längst ner i listan? I början hamnade den senaste händelsen längst upp vilket jag tycker känns självklart.
 

nonno

Aktiv medlem
Varför hamnar den nyaste händelsen längst ner i listan? I början hamnade den senaste händelsen längst upp vilket jag tycker känns självklart.
Samma här. Från start hamnade senaste kommentarer etc överst på "Din sida" och "Händelser". Nu tvingas man att scrolla längst ned på sidan för att se om och vad som tillkommit i form av senaste händelser. Den dispositionen känns fel. Går det att på något sätt ändra tillbaka detta själv genom inställningar eller kan inte jag själv styra över detta?
/Nonno
 

Raderad30

Avslutat medlemskap
Hallo...

fick inget svar på min fråga

undrar
varför finns det i profil länken markera som intressant
men när man är på sin sida finns det till höger länken tillbokmärken
jag blir inte klok på detta!
jag ser gärna bokmärke i profil som hamnar i så fall automatiskt i listan på min sida

markera går automatisk att spara
bokmärken ska man lägga för hand

vad har vi bevakning till???

är det inte för mycket plötsligt????
 

nonno

Aktiv medlem
Vad snyggt det blev med album på profilsidan och att man dessutom kan välja vilken bild som ska vara albumtumnagel! Det blev riktigt bra!
 

nonno

Aktiv medlem
Så här gjorde jag, finns säkert enklare väg:
Tryck på länken "Dina album" uppe till höger på sidan --> Vidare till "Publicerade album" - välj ett av albumen och gå in i albumet --> Klicka på "Ordna" --> Där ser du alla bilderna i det valda albumet. Troligen har du bilderna numrerade för att sorteras i viss ordning i albumet. Oavsett om du har det eller inte, väljer du den bild som ska visas som tumnagel, skriver en etta (1) i rutan under bilden på höger sida och under den markerar du valet albumtumnagel. Färdigt!

/Nonno

Edit: Glöm inte att spara ändringar.
 
Senast ändrad:

nonno

Aktiv medlem
(se alla)

Varför fungerar inte länken (se alla) efter en kommenterares namn när den har kommenterat en av mina bilder? Om det finns en länk med möjlighet att se alla kommentarer som jag fått av en person, då vore det ju bra om den fungerar också.
Det här är andra gången jag påtalar att länken inte fungerar efter förändringen av profilsidan.
/Nonno
 

dovearea

Avslutat medlemskap
Varför fungerar inte länken (se alla) efter en kommenterares namn när den har kommenterat en av mina bilder? Om det finns en länk med möjlighet att se alla kommentarer som jag fått av en person, då vore det ju bra om den fungerar också.
Det här är andra gången jag påtalar att länken inte fungerar efter förändringen av profilsidan.
/Nonno
Det har inte funkat på länge.

Dessutom går det inte att klicka på tumnageln för att komma till bilden i listan för givna kommentarer. Det funkar på listorna för mottagna och besvarade kommentarer. Detta har väl påpekats redan i början av denna tråd, men jag påminner igen.
 
ANNONS