Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny utmaning (annorlunda självporträtt)

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Det är längesedan vi hade någon aktivitet nu och min tid räcker inte till att föreslå irlbaserade saker för tillfället, men jag har en annan ide.

Jag föreslår att vi presenterar oss lite med varsitt självporträtt utan fysisk person. Alltså en bild som är jag utan att den får innehålla någon människa. Till den berättar vi också något kortfattat om oss själva som återfinns i bilden vi gjort.

Deadline 1 november. Då presenterar vi våra bilder.
Vilka är med?
 

lottawe

Aktiv medlem
1:a idag

Jag har en bild men jag vill inte va först ut. Det skulle sabba min image ju;)

Hur har det gått för er?
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag är nyfiken:)

Du kan väl bifoga direkt i tråden så blir det snabbt överblickat tilsammans med en liten text (om du har sån med.) Under inläggstexten finns rutan för bifoga fil.

Jag ska till affären nu innan jag laddar upp iaf, men den kommer idag min med..
 

lottawe

Aktiv medlem
Äh, jag börjar iaf då. I väntan på Kattarinas och era andras..

Bilden är inte ett dugg märkvärdig, men det är inte jag heller så det passar ju bra:)

Jag är iaf där mitt i. Inte ett dugg rund utan snarare lite kantig.. Ser ni?

Med mycket omkring mig och något stort framför.. Inte värst utsatt, men ändå en del som slår mot mig ibland, (fast jag står rätt stadigt där ändå.) Jag trivs rätt bra med min gråa färg också, men i vissa ljus glittrar jag upp mig lite grann iaf:)
 

Bilagor

lottawe

Aktiv medlem
Jo, jag är mig lik:)

Men varför är inte du med? Jag tycker vi förlänger tiden till snarast men obegränsad så kan alla vara med när de vill. Då blir det fler bilder va?
 

Kattarina

Medlem
Likt trädet står jag stadigt med alla rötterna på jorden, och precis som bladen gulnar så börjar mitt hår visa tecken på att även jag nalkas hösten. Jag uppfattar mig själv, likt ett träd, som strukturerad, trots att det i betraktarens öga dock kan synas vara ett lätt kaos runt omkring mig, precis som det ser ut runt detta träd.

Det oväntade är alltid roligt, precis som cykeldäcket som hänger mitt i trädet. Och de färger jag tycker mest om är höstens - rött, gult och grönt.
 

Bilagor

Lan

Aktiv medlem
Min tur att 'bära' nästa bild...

Jag är något kantig och bruten, inte så fager att se på alla gånger och nog kan jag knota en del men bära de jag fattar tycke för genom livet - det gör jag gärna när ni har svårigheter.
 

Bilagor

lottawe

Aktiv medlem
Ni verkar ju trevliga och reko:) Och jag tycker de här presentationerna är så kul att jag hoppas fler kastar sig in senare också..
 

Henric_D

Medlem
Hej är är en bild av mej, känner mej ganska liten i en stor värld. Står dock stadigt där jag står men mitt liv känns lite grått just nu när man är sjukskriven.
Så jag får väl lägga in min bild på nytt när jag blir frisk.
 

Bilagor

ANNONS