Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nya Nikon F3
- Trådstartare JimSlim
- Start datum
dlridings
Aktiv medlem
Lømorks foto
Du hittar inte kameran på deras webbsida, men det har de. (Har haft ... och det var inte så längesedan jag såg en hos dem).
Ring dem. De finns i Oslo.
Skitbra kamera. Jag har två.
Du hittar inte kameran på deras webbsida, men det har de. (Har haft ... och det var inte så längesedan jag såg en hos dem).
Ring dem. De finns i Oslo.
Skitbra kamera. Jag har två.
klabbarpan
Aktiv medlem
Sist jag hörde att det fanns nya kvar var på mässan i Jönköping för 2 år sedan, då kostade dom 30 000 kr...
nikitin
Aktiv medlem
dlridings
Aktiv medlem
objernulf skrev:
Varför ny??? Den kostar minst 15000 kr. För det priset får du 4-5 st begagande i toppskick. För bruksskick är priserna under 2000 kr.
Lömorks i Olso tar 9.000+, jag minns inte exakt.
Aldrig har jag sett en F3 i toppskick för under 2000. Är du säker på att du har sett F3
dlridings
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Hur du fick det till att det skulle finnas F3r i toppskick för under 2000:- vet jag inte
![]()
Men 15.000 var i vilket fall som helst överdrivet. Som sagt, 9.000 + några mynt är det den kostar i Oslo (ny).
Men en i C-skick (user-camera) med motorn kostar 4.900 i Göteborg. Dra bort 900 för motorn så är man fortfarande uppe i 4.000. Jag har aldrig sett en i närheten av 2.000, oberoende av tillstånd. Men för 9.000 köper jag gärna nytt istället för 4.000 för ett ruffigt exemplar. En FE i dåligt skick kostar 1.700.
Nåväl ... jag har mina två. Fler behöver man inte under ens livstid. De håller länge.
Jeppe
Aktiv medlem
www.blocket.se är ett hett tips.. eller varför inte radannonserna här på FS ?
dlridings
Aktiv medlem
jimh skrev:
Bland fotosidans radannonser ser jag relativt ofta F3-hus för runt två tusingar.
Helt klart ... begagnat för ett par tusen kronor hellre än 9.000 nytt. Det var så länge sedan jag köpte en. Senast analog-kamera jag köpte var en F90x begagnat för 1.500. Jag tyckte det var ett helt ok pris.