Annons

Objekiv byte?

Produkter
(logga in för att koppla)

StefanM

Aktiv medlem
Jag är lite inne på att byta från ett Sigma 120-300/2,8 till ett fast Sigma 300/2,8 då jag uteslutande kör i 300 läget. Vad tror ni om det? Är jag helt ute o cyklar? Vill ha lite "tycken" för att hjälpa mig och bestämma mig.
 
ANNONS
Götaplatsens Foto