Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Objektiv till d70 - tips?
- Trådstartare Rosenberg
- Start datum
Rosenberg
Avslutat medlemskap
ja min polare beställde den samtidigt som kameran och den verkar helt okej. skillnaden är ju dock att den kostar runt 1000kr om man köper den samtidigt med kameran. =/ jag köpte ju iof min d70 begagnat med 50mm D 1,8 för 6500 helt i nyskick så jag ska ju inte klaga hehe.. men men. det kanske är en bra investering...
Erik Schalin
Aktiv medlem
Du får den gamla Nikonskjutzoomen 80-200/2,8 för 2000-4500 kr. Optiskt underbar. Tung. Stor. MYCKET för pengarna.
Sedan finns Nikons 70-210/mörk-mörkare. Lättare, mörkare, billigare(800-1000kr), mindre, bra optiskt.
Bra vidvinkel är dyrare. Men den gamla 20-35/2,8 finns då & då beg. Men digitalt så vill du säkert ha en av de nya zoomarna mellan 10-24mm.
Sedan finns Nikons 70-210/mörk-mörkare. Lättare, mörkare, billigare(800-1000kr), mindre, bra optiskt.
Bra vidvinkel är dyrare. Men den gamla 20-35/2,8 finns då & då beg. Men digitalt så vill du säkert ha en av de nya zoomarna mellan 10-24mm.