Annons

Om du fotograferar skall jag gripa dig...

Produkter
(logga in för att koppla)

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
HDFS) (KGS skrev:
Hmmm... hur var det med bilderna av nazisterna utanför hennes dörr... den där programledaren vars namn jag inte kommer ihåg just nu... mörk, vacker flicka, nåt grekiskt klingande namn... har det på tungan...
Det var en vikarie på Aftonbladet och händelsen gjorde det tydligt att man inte får gå hur långt som helst. Nu vet cheferna att de måste kolla upp vikarierna bättre.

Kvällstidningar är faktist bättre att hålla sig på rätt sida av gränsen än vad lokaltidningar är - tro det eller ej. Att sedan kvällstidningarna är väldigt beräknande när de ständigt tassar på rätt sida gränsen är väl inte direkt hedrande.
 

Tobbe.T

Aktiv medlem
Hade ngn vakt eller så hotat mig med att spöa mig, gripa mig eller likn för att jag fotar hade jag satt kameran på serietagning o smattrat för brinnande livet bara därför...

Hade jag sedan bivit attakerad så har jag en hel del bildbevis...såvida inte *host, host* det enbenta stativet "råkar" bli "förstört" under tumultet när vakten går till attack.

Just ordningsvakter är ngt som borde vara skottpengar på i många fall, iaf de självutnämda "lagmännen" som tror de kan domdera precis hur som helst.

Jobbar själv inom nöjesbranschnen, o har tilika gjort det under 13år, så jag vet vad jag pratar om när det gäller vakter. För sådana har jag träffat på fler än jag kan räkna till under årens gång....även fler rötägg och regelrätta svin än jag tror skulle rymmas i en mindre stad tilsammans.

Visst finns det många trevliga...men en HEL DEL har attityden att jag är GUD, du ska lyda MIG, och ingen annan, för då JÄV*LAR!
O den attityden är precis vad vi vill ha bland folk som ska hålla ordning o representera en krog/firma eller så utåt, eller hur...


/Tobbe
 
Senast ändrad:

zlice

Aktiv medlem
Att inte poliserna blev intresserade av om vakterna var äkta eller inte??? Att inte någon verkade fota ändå??

Sånt här får ju inte förekomma.
Tur jag inte var där.
 
ANNONS