Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Photoshop älskare

Produkter
(logga in för att koppla)

veneno

Aktiv medlem
Hej hej tänkte dela med mig av min blogg som jag håller på med.
Den är för alla er photoshop älskare där ute. Här kan du hitta länkar på bra PS sidor samt få en massa tips på hur du kan retucshera dina bilder. Hoppas ni gillar den, kom gärna med komentarer så jag ved om jag skall ändra på någonting.

www.pspalatset.blogspot.com

Ett tips. Korrekturläs de texter du lägger in. Det är ansträngande och blir irriterande i längden om de är fulla av stavfel och särskrivningar och det ger dessutom ett amatörmässigt intryck. Så för bloggens egen skull så bör du lägga ordentligt med energi på att texterna ser bra ut.

mvh

Jag gillar den här typen av initiativ. Alltid kan man lära sig nånting, det finns så många sätt att göra allt i photoshop att det lätt blir intressant. Men jag skulle istället uppmuntra dig att föra bloggen på fotosidan, det skulle nog generera fler besökare tror jag. Förövrigt håller jag med föregående talare, du måste rätta till stavfel och särskrivningar om du ska ge ett seriöst intryck.

ANNONS