Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Postorder
- Trådstartare namo
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Funkar bra för mig. Funkar bra med supporten, fick en ickekomplett produkt (en del saknades), de fixade det efter ett telefonsamtal.
Roine
Roine
pruzze
Medlem
Köp!
6495 kr för en S45+128Mb+Elements var ett bra pris och Dustin är pålitliga! Själv betalade jag 7200 kr för 32Mb igår... :-(
/Prüzze (www.pruzelius.com)
6495 kr för en S45+128Mb+Elements var ett bra pris och Dustin är pålitliga! Själv betalade jag 7200 kr för 32Mb igår... :-(
pruzze
Medlem
pruzze skrev:
Köp!
Ooopps... 6495 kr var visst EXKL moms! Nu blev det plötsligt 8119 kr och jag är inte lite sur längre...
Jag köpte min på Kungsholms Foto, och eftersom 128Mb kostar typ 700 kr, så blir det billigare där! (Om man räknar bort Elements)
/Prüzze ()[url]www.pruzelius.com[/URL])
Matthias
Aktiv medlem
Det är väl generellt så att Dustin inte är det billigaste stället på nätet, de siktar inte på att vara det heller, men de kan konsten att leverera och vara pålitliga. Dustin är det enda företag som lyckats med konststycket att leverera en vara hem till mig samma dag som jag beställde den...MED POSTEN!
nikitin
Aktiv medlem
Jag arbetar som sysadm på Karlstads universitet och vi köper nog så gott som dagligen grejor från Dustin. Dom har suveränt bra leveranstider, beställer vi innan klockan 16.00 har vi (om varan finns i lager) grejornan innan klockan 12.00 dagen efter. Dom har hyfsat bra priser, men man kan oftast hitta bättre om man letar...
-- Nicke
-- Nicke