Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem att ladda fotosidan.se

Produkter
(logga in för att koppla)

MikSwe

Aktiv medlem
Jag har den sedan några veckor tillbaka haft problem med att ladda fotosidan.se

När jag försöker så klagar datorn på att jag inte tillåter kakor.

Min fråga är om FS har ändrat något eftersom jag alltid tidigare har kunna ladda upp sidan och har inte ändrat några inställningar?

Eftersom jag inte får upp någon dialogruta där jag kan välja vilka kakor som ska sparas så antar jag att det bara är nödvändiga men det rimmar ju inte med varningen som dyker upp.
 

MikSwe

Aktiv medlem
Idag så fick jag för första gången en fråga om kakor när jag kom till FS. Har inte ändrat några inställningar sedan tidigare.

Noterar att jag måste klicka ur en mängd alternativ för att slippa kakor. Har för mig att regelverket ändrats förra året så att man som användare ska slippa göra en massa små val utan snabb ska kunna välja att neka alla kakor utom nödvändiga. Den funktionen hittar jag inte på FS.
 
ANNONS