Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Problem med 550ex och trådlös 420ex.
- Trådstartare Anden
- Start datum
froderberg
Aktiv medlem
Förblixten kan göra att man blinkar på när väl bilden tas. Ju närmare och direktare blixten är desto större är problemet. Hur ljust det är i omgivninge kan också påverka.
gameburg
Aktiv medlem
Ett tips:
När jag plåtar djur (som har mkt snabba ögonreflexer) är det nästan omöjligt att få en bild där de inte blundar, jag brukar då se till att mäta ljuset (med *-knappen på canon nertryckt) några sekunder innan jag tar själva bilden, då utlöses förblixten. Sedan väntar jag till att modellen öppnat ögonen igen och knäpper av bilden, då hinner oftast inte modellen att blinka.
Funkar utmärkt på min katt och en del hundar jag testat på.
Lycka till!
mvh
Patrik
När jag plåtar djur (som har mkt snabba ögonreflexer) är det nästan omöjligt att få en bild där de inte blundar, jag brukar då se till att mäta ljuset (med *-knappen på canon nertryckt) några sekunder innan jag tar själva bilden, då utlöses förblixten. Sedan väntar jag till att modellen öppnat ögonen igen och knäpper av bilden, då hinner oftast inte modellen att blinka.
Funkar utmärkt på min katt och en del hundar jag testat på.
Lycka till!
mvh
Patrik