Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Problem med 'avtryckaren' på Canon F1n
- Trådstartare Shinryuu
- Start datum
matnyttige
Aktiv medlem
Du är säker på att ratten runt om avtrycket inte står på L (lock)?
befl
Aktiv medlem
Jonathan.
Nu är det något år sedan jag hade en F1N men om jag inte missminner mig så kräver vissa av tiderna att det finns liv i batteriet och vissa inte. Nu kommer jag inte ihåg vilka som fungerar och vilka som inte fungerar.
Men dit jag vill komma med detta är att det kan vara så enkelt så du behöver byta batteriet.
MvH
Benny
Nu är det något år sedan jag hade en F1N men om jag inte missminner mig så kräver vissa av tiderna att det finns liv i batteriet och vissa inte. Nu kommer jag inte ihåg vilka som fungerar och vilka som inte fungerar.
Men dit jag vill komma med detta är att det kan vara så enkelt så du behöver byta batteriet.
MvH
Benny
matnyttige
Aktiv medlem
Tar du ur batteriet bör det fungera (också så som med laddade batterier). Tiderna mellan 1/90 till 1/2000 är då mekaniska.
Shinryuu
Aktiv medlem
Jo, det stämmer. Dock när man ställer på tiden på t ex två sekunder och trycker så fungerar det. Dock är det som bekant inte två sekunder. Och på det snabbare tiderna har man lite svårt att avgöra om det är 1/1000 sekunde t ex antar att det bara är att lita på att det är det...