Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

PS cs3 startar inte inte i Mac OS 10.6.3

Produkter
(logga in för att koppla)

Månsson

Medlem
Något har hänt med min CS 3a på min MacBookPro
När jag startar CS3 stängs det av precis när det är färdigaddat. Jag har installerat om CS3 2 gånger utan att få det att fungera.

Det har fungerat bra tidigare, startade det senast för c 1 mån sedan. Tror Apple har släppt en säkerhetsuppdatering sedan dess. Kan det vara den?

Någon som vet varför / har förslag på lösning?
/s

Något har hänt med min CS 3a på min MacBookPro
När jag startar CS3 stängs det av precis när det är färdigaddat. Jag har installerat om CS3 2 gånger utan att få det att fungera.

Det har fungerat bra tidigare, startade det senast för c 1 mån sedan. Tror Apple har släppt en säkerhetsuppdatering sedan dess. Kan det vara den?

Någon som vet varför / har förslag på lösning?
/s

det är en piratkopia antar jag? eller har du köpt programmet på laglig väg? :)

Fick tag på en tjej på Adobe som faktiskt visste ngt:) ! CS3 har problem med 10.6.3! Det finns idag ingen lösning :(

Så antingen väntar vi som har problem på nästa version som kommer i sommar som du säger, utan att kunna använda PS, eller så nergraderar vi vårt OP till 10.6. Inga kul alternativ

/sverker

en annan fråga.. vad kostar programmet?? jag funderar på att skaffa det.. elemenst är inget alternativ eller?? eller pixelmator?

Vi närmar oss release av 10.6.4. Build 10F46 ersattes i natt av 10F50.

Included in this update:
Resolve an issue that may prevent some Adobe Creative Suite 3 applications from opening.

ANNONS
Götaplatsens Foto