Siljefjord
Aktiv medlem
Beställde och betalade Canon eos r 2018-09-29 medveten om att det var en "förhandsbokning". Ser nu att både Cyberphoto och Scandinavian photo haft den i lager ett tag. Är Rajala sist i kön på Canons leveranser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blev frestad av rabatten på 15% som dom hade men nästan så jag ångrar mig
Samma här. Bokade med dem då det var 15%.
Rajala och Dustin är de enda butikerna som inte har kameran på hylla sedan en vecka. Frågade kundtjänst som bad mig ringa butiken som sa "ingen vet när den kommer".
Är det bara internetlagret/webshoppen som är tom eller gäller det även butiken? Gissar även butiken för annars hade dom väl skickat dig en?
Dom hade något "Launch Event" den 18 oktober, dvs typ två veckor efter att alla andra butiker börjat sälja den. Måste ha förlorat en del försäljningar på det.
Fick mail om att den skickats i torsdags.
Mailade för att fråga om kolli-ID, fick efter lång väntan svaret att ringa butiken, service![]()
Ringde butiken idag. Den hade fortfarande inte skickats och jag fick ett ogilltigt kollinummer.
Inte imponerad.
Jag har inte fått mail än så min är inte skickad. Blir väl leverans lagom till jul..
Nu kom den. Lyckan är total!!
Grattis. Ut och fota! Lägg gärna några bilder här om du vill![]()
Jag la upp en nu på min sida. Testade ögonfokus med 85/1,2. Det har varit så svårt med 5d mark iv att sätta fokus på ögat men det gick som en dans med eos r..
Är det någon som fått X-T3 (svart) levererad av Rajala? Beställde min 2 Oct., fortfarande inget...