Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Reparation 55-200 i Lidköping?
- Trådstartare baging
- Start datum
Simonarvestrand
Aktiv medlem
Jag vet inte om expert är nått att lita på när det gäller objektivreparationer i lidköping iofs känns inte som dom har nån jätte koll på sakerna . och sen tror jag nästan att i många fall blir det brutalt dyrt att lämna in objektiv för reparation också
baging
Avslutat medlemskap
bumpe:88 skrev:
Fungerar det då trots att det skramlar?
Jodå, sådär kan man väl säga..... ibland låser den fokuseringen och ibland låser den zoomen
Skakar man lite på det så biten som skramlar omkring flyttar på sej så är det ok igen tills nästa gång.,
Man kan väl försöka förklara det som att yttersta "tuben" glappar nu, så det har väl fått en snyting misstänker jag
baging
Avslutat medlemskap
Simonarvestrand skrev:
Jag vet inte om expert är nått att lita på när det gäller objektivreparationer i lidköping iofs känns inte som dom har nån jätte koll på sakerna . och sen tror jag nästan att i många fall blir det brutalt dyrt att lämna in objektiv för reparation också
Har samma känsla.... misstänker att dom skickar det till Nikon med felsökning/rep som följd...
Skulle väl bara vilja att nån som kunde kikade på det. Är det ngt som inte går att reparera utan att byta större detaljer är det kanske inte värt att trassla med det ekonomiskt sett??