Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Reparationsmanual till Nikonsökare

Produkter
(logga in för att koppla)

Malaka

Aktiv medlem
HEj!
Någon som sitter inne på en dylik manual till en Nikon DE-3 sökare, dvs. HP-sökaren. Eller någon som skruvat isär en kanske?
Tack för svar!
/Erik

Jag har ingen manual men väl en sprängskiss, om du skickar mig din mailadress så får du den i full storlek.

Bilagor

• de-3liten.gif
    de-3liten.gif
    9.5 KB · Visningar: 110
Jag har ingen manual men väl en sprängskiss, om du skickar mig din mailadress så får du den i full storlek.
Hejsan mitt namn är johan och jag har ett litet problem med min HP sökare. efter en stöt har LCD rutan hamnat för långt upp. Jag skulle jätte gärna titta på sprängskissen och se om det är något jag kan fixa själv.
Jag vore jätte taxan för en störe kopia!
kan du i så fall skicka den till min e-post adress: [email protected]

tack på förhand!

mvh. Johan

Hejsan mitt namn är johan och jag har ett litet problem med min HP sökare. efter en stöt har LCD rutan hamnat för långt upp. Jag skulle jätte gärna titta på sprängskissen och se om det är något jag kan fixa själv.
Jag vore jätte taxan för en störe kopia!
kan du i så fall skicka den till min e-post adress: [email protected]

tack på förhand!

mvh. Johan
Nu verkar det som att han som hade sprängskissen har avslutat sitt medlemskap. Tråden är ju trots allt 20 år gammal.

ANNONS
Götaplatsens Foto