Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ryggsäck, hilfe

Produkter
(logga in för att koppla)

Mr.X

Aktiv medlem
Behöver en rygga.. helst rum för 2 st kamerahus alternativt ett fack ála toploader, dvs att den har ett fack som rymmer ett kamerahus med fastsittande objektiv + stativfäste. Självklart ska även blixt, plus en del annat smått och gott rymmas inkl en del 4-5 objektiv.

Jag skulle kunna köpa en toploader men vill ha en ryggsäck som fungerar på samma sätt, finns den säcken på marknaden?


Tacksam för info.

/Christian
 
Mr.X skrev:
Behöver en rygga.. helst rum för 2 st kamerahus alternativt ett fack ála toploader, dvs att den har ett fack som rymmer ett kamerahus med fastsittande objektiv + stativfäste.

Lowepro Trim Trekker kanske?

Har ingen erfarenhet av just den väskan, men kan annars rekommendera Lowepros produkter rent allmänt. Det är möjligt att de har något annat som kan passa också.

http://www.lowepro.com

/Martin
 
Intämmer i rekommendation av LowePros produkter. De är i o f s ganska dyra, men personligen är jag mycket nöjd med LowePro Mini Trekker. Den rymmer ungefär det du nämner. Efter att ha letat runt i fotobutiker i Stockholm insåg jag att sortimentet är begränsat ute i handeln. Jag köpte min från scandinavianphoto.se för 995.-, som i det här fallet är billigare än cyberphoto.se
 
ANNONS