Flightspotter89
Aktiv medlem
Letar efter en ryggsäck som klarar en Canon 400D, batterigrepp, ett canon 100-400 L IS och med fack för bärbar data för ett reko pris. Gärna under 1000 Sek.
/Simon Brygg
/Simon Brygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Epix skrev:
Har du själv erfarenhet av Katas väskor Niklas? Vore kul med ett utlåtande.
Gersemi skrev:
http://www.fotosidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=5311
En sådan här har jag själv och får plats med:
Hus samt 1 objektiv (normalzoon)
1 telezoom
1 macro
Har fortfarande kvar en massa småfack för ex linser, laddare, extrabatterier, putstrasor, min blåsrengöring
Överhuvudtaget en jätterymlig ryggsäck, där du i ryggen får plats för din bärbara dator, iof beroende på storlek. Nu har jag inte storleken på min bärbara i huvudet, men tror den är 33-34 cm bred.
Det finns lite andra fack på utsidan, för exempelvis en tröja plånbok osv, samt en inbyggd regnsäck, du kan dra över alltihopa.
Jag har vandrat, rest och släpat på den en hel del och är jättenöjd med den.
och kostnaden bör ligga kring det du vill betala.
Tonyeagle skrev:
Detr klassiska sättet att transportera bärbara data är ju en dokumentportfölj. Fast det beror ju på i vilken form datan är lagrad. Är det papper, digitalt på skiva eller är det kanske i en DATOR.
Kunde inte låta bli!![]()
Tonyeagle skrev:
Detr klassiska sättet att transportera bärbara data är ju en dokumentportfölj. Fast det beror ju på i vilken form datan är lagrad. Är det papper, digitalt på skiva eller är det kanske i en DATOR.
Kunde inte låta bli!![]()
Flightspotter89 skrev:
Denna jag kolla på och det får bli den som tar hand om min nya 400D med 100-400 L UMS IS gluggen.den ser grymt rubust ut och rymmlig och lite mat kan man alltid lägga i något av facken
/Simon Brygg