Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sätta in ny bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Jag har många ggr provat att lägga in en ny bild. Idag fick jag en röd ruta som sa att jag måste kommentera någons bild innan jag kan lägga in ny bild för kritik. Då gjorde jag detta och la en kommentar på en annans bild. Då får jag en ny röd ruta om att jag inte får lägga in bilder förrän den 28/5?????? Suck.............
Kunde det inte stått det då redan från början att det är någon slags tidsbegränsning?
Detta har inte heller funkat som det ska trots att jat skrivit kommentarer och försökt lägga in bilder. Utan en andra ruta också då.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det är olika regler i olika grupper. Det är både bra och dåligt. Vilken grupp är det du försöker lägga in i?
 

Lintott

Aktiv medlem
Dela din bild på kritiksidan, där alla bilder läggs in. Nya i bildkritik heter det visst.
 
ANNONS