Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker fotokompis i eller i närheten av falun (naturfoto)

Produkter
(logga in för att koppla)

TmF

Aktiv medlem
Hej!

Är det någon som är intresserad av fågel / djurfoto på detta forum som bor i dalarna och främst i närheten av falun som skulle vilja ut och fota lite någon dag?

Jag har inte några supergrejer men klarar mig relativt fint med den kamera jag har, och skulle tycka det var otroligt roligt om man hittade någon som delar samma intresse, dvs att fota / skåda fåglar och andra djur.

Jag fotar mycket i närheten och omkring falufågelklubbs lokaler men skulle vilja ge mig ut till andra ställen i dalarna för att fota rovfåglar och andra spännande arter och då helst med någon annan som delar mitt intresse.

Om du känner dig träffad och tycker det är roligt med nya människor så skriv gärna i tråden eller skriv ett meddelande. =)
 

TmF

Aktiv medlem
På torsdag alternativt fredag tänker jag ge mig ut till borlänge om vädret tillåter. Det har skådats en hel del intressanta rovfåglar där de senaste dagarna, bla blå kärrhök, ormvråk och pilgrimsfalk.

Om någon är intresserad av att följa med eller träffas där så säg till =)
 
ANNONS