Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sökning av åldrar!

Produkter
(logga in för att koppla)

PeterLj2

Aktiv medlem
Kakelgasten skrev:
Efter deras önskemål så är du tyvärr för gammal...sorry
Jag hoppas kompensera det med lite mognad och av att jag klarar av att gå iallfall nån dag utan att kläcka ur mig ironier mot sådana som inte bett om det.
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
PeterLj2 skrev:
Efter att sett vissa gamlingars inlägg så håller jag med Markus, inför funktionen. Jag ska börja hänga med enbart unga fotografer nu, de verkar ju onekligen mer mogna.
Ok...så ovanstående är inte ironi?

Börjar inget vidare med ditt nya liv...;-)
 

PeterLj2

Aktiv medlem
Kakelgasten skrev:
Ok...så ovanstående är inte ironi?

Börjar inget vidare med ditt nya liv...;-)
Nej det var inte ironi, efter att ha sett vissa spydigheter äldre här på fotosidan klämmer ur sig mot barn här på fotosidan så kan jag faktiskt tycka att de unga på det viset är mer mogna. Just uppsåtet med inläggen stör jag mig på.
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
PeterLj2 skrev:
Nej det var inte ironi, efter att ha sett vissa spydigheter äldre här på fotosidan klämmer ur sig mot barn här på fotosidan så kan jag faktiskt tycka att de unga på det viset är mer mogna. Just uppsåtet med inläggen stör jag mig på.
Lycka till.
 
ANNONS