Christoffer Glans
Aktiv medlem
Ska fixa min blankett till Canon Cashback för mitt objektiv 17-40, men jag vet inte vart jag finner serienummret på den. Någon som vet?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hm. Du måste ju skicka med en bit av originalkartongen, och på kartongbiten står serienumret. Borde se ut ungefär så här: 1234A123[AA]Christoffer Glans skrev:
Ska fixa min blankett till Canon Cashback för mitt objektiv 17-40, men jag vet inte vart jag finner serienummret på den. Någon som vet?
I så fall ligger jag illa till.Christoffer Glans skrev:
Men vissa säger att serienummret är det som står på objektivet... jag jömförde streckkods seriernummret med objektivets och jag ser inga likheter. Där står det istället något som "UT900".
Där har de ju serienumret på kartongbiten.Gör en kopia av ditt inköpskvitto och klipp ut streckkoden i original från kartongen till objektivet eller tillbehöret.
Christoffer Glans skrev:
Men vissa säger att serienummret är det som står på objektivet... jag jömförde streckkods seriernummret med objektivets och jag ser inga likheter. Där står det istället något som "UT900".