Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sigma garanti?
- Trådstartare Wesley
- Start datum
Dajo
Aktiv medlem
Wesley skrev:
Hej jag undrar vad man får för garanti om man köper ett Sigma objektiv från Tyskland? Eller är det nån som har adressen till Sigmas generalagent i Sverige så man kan fråga där.
Är det nytt så har du garanti i Sverige eftersom Sigma har världsgaranti.
Köper du begagnat så har du ingen garanti alls eftersom den bara gäller första ägaren.
www.ziegers.se
dumbo
Aktiv medlem
Re: Re: Sigma garanti?
Tror det är Tura som har hand om både service och agentur numera. Det fick jag till svar när jag frågade Ziegers om just denna fråga.
Dajo skrev:
www.ziegers.se
Tror det är Tura som har hand om både service och agentur numera. Det fick jag till svar när jag frågade Ziegers om just denna fråga.
TheDude
Medlem
På det papper som följde med det Sigmaobjektivet jag köpte nyss står det under rubriken "Worl- Wide sigma service stations":
Sweden
Expert Marknads AB
S-581 84 Linkoping Sweden
Phone: (46) 13-288600 Fax: (46) 13-130700
Jag vet inte om det är generalagenten, men det är väl bara att ringa och fråga. De bör väl varjefall veta hur det är med garantier för Sigmaobjektiv.
Sweden
Expert Marknads AB
S-581 84 Linkoping Sweden
Phone: (46) 13-288600 Fax: (46) 13-130700
Jag vet inte om det är generalagenten, men det är väl bara att ringa och fråga. De bör väl varjefall veta hur det är med garantier för Sigmaobjektiv.