Jeppe
Aktiv medlem
Hade beställt en Dell 20" (1680x1050) WS i slutet på förra månaden. Efter två veckors väntan så fick jag beskedet att det dröjjer ytterligare två veckor innan leverans.......Detta efter ett leveransbesked vid köpet på 5-7 arbetsdagar.
Därför har jag nu helt tröttnat på Dell, trots att det var ett bra pris (5300
Funderar istället på att införskaffa 2 st Eizo L568 17" och köra dessa parallellt..
En av frågorna som man ställer sig är vilken färg som stör minst..svart eller grått? För även om ramen är tunn, så finns den ju där. Någon med erfarenhet?
Hur brukar kalibrering av dubbla skärmar funka?
Har en spyder II.
Annat att tänka på? Eller ska man istället köpa en 19" (L768) istället.. fast det är ju samma upplösning, så dubbla skärmar ger ju helt klart mest skärmyta.
Tänkte köra dessa på ett Matrox P650 64MB Dual-head.
Kom igen nu, ni som kör med dubbla skärmar...övertyga mig om att detta är det rätta.
Därför har jag nu helt tröttnat på Dell, trots att det var ett bra pris (5300
Funderar istället på att införskaffa 2 st Eizo L568 17" och köra dessa parallellt..
En av frågorna som man ställer sig är vilken färg som stör minst..svart eller grått? För även om ramen är tunn, så finns den ju där. Någon med erfarenhet?
Hur brukar kalibrering av dubbla skärmar funka?
Har en spyder II.
Annat att tänka på? Eller ska man istället köpa en 19" (L768) istället.. fast det är ju samma upplösning, så dubbla skärmar ger ju helt klart mest skärmyta.
Tänkte köra dessa på ett Matrox P650 64MB Dual-head.
Kom igen nu, ni som kör med dubbla skärmar...övertyga mig om att detta är det rätta.