Annons

Ska vi dra igång ett fotosällskap i Västvärmland?

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Roligt om du kan komma Andreas!

Jag vet inte om du har hunnit få något mail om det här, eller om det var mailet jag skickade till dig för någon timme sedan som gjorde att du hittade hit till den här tråden. Det vore i alla fall bra om du återkom till mig med de uppgifter vi vill ha in (adress, telefonnummer, e-postadress o s v). Det står mer beskrivet i mailet. Uppgifterna behövs för att Lotta och jag ska kunna meddela om det blir ändringar i planerna (t ex annan tid eller lokal). När du vet om du kan komma till första mötet så mailar du till mig (via min profilsida). Sista anmälningsdag är den 17 januari.

Roligt att du gillar initiativet. Du är jättevälkommen! Kanske kan vi få dig att ta upp plåtandet igen?

Hur som helst sätter jag upp dig som intresserad av WFS. Jag lägger in dig som bokmärke under kategorin "Wermlands Fotografiska Sällskap" som du finner på min profilsida.
 

Tes

Aktiv medlem
Men va ***! =( Här har tråden pågått som bara den och jag har inte fått ett enda mail förrän idag om att nån har gjort inlägg!
Funkar inte bevakningen som den ska?
 

pettersson

Aktiv medlem
Picture skrev:
Roligt om du kan komma Andreas!

Jag vet inte om du har hunnit få något mail om det här, eller om det var mailet jag skickade till dig för någon timme sedan som gjorde att du hittade hit till den här tråden. Det vore i alla fall bra om du återkom till mig med de uppgifter vi vill ha in (adress, telefonnummer, e-postadress o s v). Det står mer beskrivet i mailet. Uppgifterna behövs för att Lotta och jag ska kunna meddela om det blir ändringar i planerna (t ex annan tid eller lokal). När du vet om du kan komma till första mötet så mailar du till mig (via min profilsida). Sista anmälningsdag är den 17 januari.
Jodå, det var ditt mail som fick mig att hitta hit. Har nu skickat ett mail som svar.

Picture skrev:
Roligt att du gillar initiativet. Du är jättevälkommen! Kanske kan vi få dig att ta upp plåtandet igen?
Ja, helt omöjligt är det väl kanske inte. :) Men än så länge kommer jag nog främst komma för fikats skull och för att träffa folket. ;)
 

Eliaz

Aktiv medlem
Östvärmlänning

Hej Här kommer en Östwermlänning som försöker att klämma sig in i detta illustra sällskap.De möten som kommer att ligga i den centala axeln av Värmland skulle man ju kunna vara med på ,
så härmed anmäler även jag mitt intresse

BengtE
 

lottawe

Aktiv medlem
Kul att vi växer. Välkommen Andreas och Bengt samt andra som hörs via mail:)

Eftersom vi inte kan vara hur många som helst på cafeét i Arvika kollar jag upp några alternativa platser ifall vi skulle bli fler än vi vågat tro;)
De ställena ligger iof i Karlstad men de kan ta fler personer.
Jag checkar för säkerhets skull med dem under närmsta dagarna och och blir vi fler än vi vågat hoppats från början tycker vi väl bara att det är kul, men då kanske vi behöver byta plats.

Hur skulle ni ställa er till Karlstad i så fall? Andra förslag? Vad tycker ni att vi gör om vi blir för många för cafeét i Arvika?
 

Picture

Aktiv medlem
Re: Östvärmlänning

Eliaz skrev:
Hej Här kommer en Östwermlänning som försöker att klämma sig in i detta illustra sällskap.
Hmmm... en östwermlänning... mhm... hur gör vi nu då? Jo - vi önskar VÄLKOMMEN så klart! Vi vill jättegärna ha dig med! Och det kommer helt säkert att bli träffar i och kring Karlstad, så vi kommer säkert att träffas. Jag ser verkligen fram mot alla nya bekantskaper!

Förresten, det låter inte som om du kan komma till Arvika den 22:e januari. Det fick mig att fundera. Vid första träffen är ju möjligheten att påverka WFS:s inriktning stor och det vore roligt om även de som inte kan komma kan bidra med idéer på vad vi kan göra framöver. Idéer om innehållet på den hemsida som ska tas fram är ju också välkomna. Så ni som vill vara med i sällskapet men inte kan komma till första träffen får gärna maila era idéer till mig eller Lotta (före den 22 januari). Tänk ohämmat - inga idéer (nåja) kan vara för knepiga.
 

Picture

Aktiv medlem
Ännu en intresserad värmlänning!

Ännu en intresserad värmlänning har anmält sig till mig via e-post. Det är Robert Eriksson från Arvika. Välkommen, Robert!

Roberts profilsida hittar ni här.

Nu är vi 11 som vill vara med i WFS. Spännande! Tänk på att det går att hitta en sammanställning på vilka dessa är på min profilsida.

Lotta - du kanske kan göra en motsvarande lista på din profilsida över de anmälningar du får in från Karlstad? Jag uppdaterar min lista varje gång jag är inloggad och hittar nya intresserade.

:eek:)
 
Senast ändrad:

Picture

Aktiv medlem
Tes skrev:
Men va ***! =( Här har tråden pågått som bara den och jag har inte fått ett enda mail förrän idag om att nån har gjort inlägg!
Funkar inte bevakningen som den ska?
Om detta vet jag inget... :eek:)

Kommer du till träffen i Arvika den 22 januari? Vi hoppas på det! Maila mig om detta så att jag får "pricka av dig".
 

lottawe

Aktiv medlem
Från Molkom har vi två intresserade i mån om tid. Jan Arvidsson och Martin Ström. Jag har beskrivit grejen som typ, "Hur ofta vi har tänkt träffas är inte avgjort. Tanken är att vi kommer och går lite som vi vill när det lockar. Det ska kännas kul att vara med och inte krävande alltså."
Alla är ju välkomna även om man inte kan komma varenda träff.

Thomas, Arvika 12-16.
Om mängden intresserade gör att vi behöver byta plats så ska jag ha svar från två ställen i Karlstad på torsdag som vi kan ha som reserv. Tiden i så fall kanske inte behöver bli lika bunden som slut kl. 16.00, men en starttid måste vi ju ha även i så fall. Sen om någon jobbar till 13.00 och vill trilla in efter det borde väl det vara ok. Vore kul om du kunde vara med.
 

Picture

Aktiv medlem
pixelbild skrev:
Vilken tid har ni tänkt er den 22 Januari?
Vi börjar klockan 12.00 och kan hålla på till 16.00 som längst. Vi kommer att vara på Restaurang Huset, där vi kan köpa billigt fika i utbyte mot en plats att sitta på under denna tid.

Du hittar en karta här.

Kommer du?
 

murdoc

Aktiv medlem
Jo,men det här låter ju intressant!!
Tyvärr är inte tidpunkten så lyckad för egen del (jobbar troligen) men hoppas på att ni får en trevlig stund.
Anmäler mig dock till föreningen i alla fall.

/Tommy

www.gekko.se (Under construction as usual..)
 

lottawe

Aktiv medlem
Välkommen Tommy! och tack för att du kom in som en fjortonde i kväll. Då behöver ingen skrockfull typ störa sig på att siffran stannat på 13 vid läggdags;)
 

lottawe

Aktiv medlem
Nu har admin varit snälla och lagt upp ett eget forum åt oss under intressegrupper.

Jag föreslår att vi tar alla diskussioner runt mötet den 22/1 i en ny tråd där och lämnar denna för nya anmälningar.

Ni hittar WFS forum på http://www.fotosidan.se/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=79 och jag skulle vilja råda alla att lägga in bevakning på det så bevakningsmail kommer vid nya diskussioner.
 

lottawe

Aktiv medlem
Vi har två Karlstadsbor till och är nu 18 stycken:) De nya är Sanna Lindqvist och Mazdak Haghanipour. Välkomna!

18 är enligt min lista och det kan ju vara fler som kontaktat Hans. Jag misstänker att han engagerar sig i golvläggning och att det kanske dröjer innan han läser mail eller hörs.

Dra gärna tankar, frågor och ideér i forumet vi fått under intressegrupper.
 

Picture

Aktiv medlem
Ett mail är skickat till dig, Lotta, angående mailadresser till gruppmaillistan.

Glömde att lägga till min adress dock, men det fixar väl du? Och din också, förstås.

Trevligt att ni vill vara med, alla ni som anmält ert intresse!
 
ANNONS