Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skall vi Fika !!!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

congas

Medlem
hej !

Hej Erik, det var ingen som svarade för fika,vi får bestämma nån dag så kanske nån annan vill hänga med eller?
mvh. Carlos
 

epep

Aktiv medlem
absolut!
Alla som är intresserade av att fika, hör av er så ordnar vi en tidpunkt och plats! Sen spinner vi vidare från det.

/ep
 

Zaphyr

Avslutat medlemskap
Jag är intresserad av fika nån dag, ska vi ta det nån kväll eller är det fler än jag som kan nån eftermiddag?
 

epep

Aktiv medlem
Fredag, Lördag eller Söndag?
Vi kanske borde starta en maillista som vi kan skicka info på????

Skicka mig er mailadress (kan göras via min profil på fotosidan), så lägger jag upp er på maillistan! Skriv också vad ni heter. Jag skickar sedan ett brev till listan så ser alla som redan är på den att ytterligare en person finns.

Till listan kan vi tex skicka ideer om fototurer som vi planerar till olika delar av Skåne, ideer om motiv, ställen som är bra att fota på, fika etc.
Jag åker tex ibland till Haväng, och kan ju då mail till listan. Det är väl större sannolikhet att man läser ebrev än att man råkar gå in på denna bb.

Varning för hotmail-adresser! Hotbrev sorterar ibland bort vissa mail och meddelar varken avsändare eller mottagare. Dessutom brukar hotmail helt omotiverat sortera vissa ebrev som spam trots att breven inte alls är det.

/ep
 
Senast ändrad:

epep

Aktiv medlem
Jag har än så länge inte fått mer än en intresserad person till maillistan!

En maillista är perfekt! Om jag ska på fototur kommer jag tex att maila till maillistan (som har en egen adress som ni får när ni anluter er enligt föregående mail) etc och det kan andra göra också. Man kan meddela om man planerar att fika eller liknande. Jag tycker det är ett bra sätt att snabbt sprida information och komma med ideer.

Vi måste få igång Bild i Lund. En relativt stor stad som Lund kan inte få vara utan en fungerande fotoklubb! Varje lite annan håla i Sverige har ju fotoklubb.

Jag väntar ytterligare några dagar på anmälningar till maillistan. Om inte fler anmäler sig måste jag lägga ner den - det är ju inte speciellt meningsfullt att ha en maillista med bara 2 personer.

/ep
 
ANNONS