Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skillnad på Soligor cirkulärt polarisationsfilter
- Trådstartare Odden
- Start datum
dumbo
Aktiv medlem
Jag skulle gissa att "digital high grade" har bättre antireflexbehandling, men det är bara en spontan gissning.
Har ingen erfarenhet av Soligors filter, men Soligor är ju ett företag som köper in massor av produkter och sätter sitt eget namn på det bara, "Brand Marketing", eller vad det kallas, så det kan vara tillverkat av "vem som helst" eg.
Jag har själv filter från Hoya. I fallet med polfiter så har jag billiga filter med rätt kass antireflexbehandling då jag ansåg att det ändå är så sällan man tar bilder i motljus med polfilter.
Har ingen erfarenhet av Soligors filter, men Soligor är ju ett företag som köper in massor av produkter och sätter sitt eget namn på det bara, "Brand Marketing", eller vad det kallas, så det kan vara tillverkat av "vem som helst" eg.
Jag har själv filter från Hoya. I fallet med polfiter så har jag billiga filter med rätt kass antireflexbehandling då jag ansåg att det ändå är så sällan man tar bilder i motljus med polfilter.