AndreasL3
Ny medlem
Hej. Jag har en Epson 7750 som drar in pappret snett. Se bilder. Har luskat lite på nätet men finner ingen lösning. Eventuellt rullarna men dom har jag kollat efter min bästa förmåga. Det spelar ingen roll ifall det är A3 300g fotopapper eller vanligt A4 80g papper. Det är först när pappret har matats in en bit som det det viker sej.
Problemet är alltså inte att få kanterna lika tjocka på vardera sida (det var ochså ett jävulskap att få till i Lightroom) utan att få dom att gå rakt. Vi föredrar olika layouter på våra utskrifter. Själv så tycker jag det är snyggare med svart ram i varierande storlek än vitt men är den på snedden kan hela bilden bli förstörd enligt mitt tycke iaf.
Mvh Andreas H
Problemet är alltså inte att få kanterna lika tjocka på vardera sida (det var ochså ett jävulskap att få till i Lightroom) utan att få dom att gå rakt. Vi föredrar olika layouter på våra utskrifter. Själv så tycker jag det är snyggare med svart ram i varierande storlek än vitt men är den på snedden kan hela bilden bli förstörd enligt mitt tycke iaf.
Mvh Andreas H
Bilagor
Senast ändrad: