Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
skulle vilja ha synpunter på om kortet skall justeras eller vara som det är( är besku
- Trådstartare trancillo photo
- Start datum
trancillo photo
Medlem
ok!tack för att du har kollat på den =) mvh tony
skarpedjup
Aktiv medlem
Gör om den till s/v, öka kontraster, lägg på lite korn, sätt den i nåt sammanhang med nån annan bild kanske. Vad ville du berätta med den?
trancillo photo
Medlem
vet ej vad jag har för idé med bilden... ville bara ha förslag vad som kan göras bättre?
emtre
Aktiv medlem
trancillo photo skrev:
vet ej vad jag har för idé med bilden... ville bara ha förslag vad som kan göras bättre?
Första steget att göra den bättre tror jag handlar om att klura ut vad du vill säga med bilden. Sen kan man alltid göra som Tobias föreslår (slänger in en variant nedan) men bilden blir egentligen inte bättre så bara enklare att titta på.
/Maria
Bilagor
trancillo photo
Medlem
hej maria!
tack för titten... gillade din mörkläggning och de kontraster du har fått fram! varför jag bad om råd var för att se andra kan har för idéer... copy cat som man är =) Mvh tony
tack för titten... gillade din mörkläggning och de kontraster du har fått fram! varför jag bad om råd var för att se andra kan har för idéer... copy cat som man är =) Mvh tony