Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skumt pris Canon EOS 7D

Produkter
(logga in för att koppla)

monica w

Aktiv medlem
Såg igår på Tradera en Canon EOS 7D för utropspris kr 2000, inget lägsta pris var noterat vad jag kunde se. Kameran 5 mån gammal, endast hus. För dem som har fått sin kamera stulen kanske ska kolla säljaren.//Monica

Såg igår på Tradera en Canon EOS 7D för utropspris kr 2000, inget lägsta pris var noterat vad jag kunde se. Kameran 5 mån gammal, endast hus. För dem som har fått sin kamera stulen kanske ska kolla säljaren.//Monica

Låter väl helt normalt? Fler som vill bjuda utan reservationspris, utgångspriset kunde lika gärna varit 1kr.

Säljaren använder det låga utropet som försäljningstrick. Fler budgivare kommer ge sig in i leken = högre slagsumma.

Jag är lika misstänksam mot alla skumma köpesannonser här på annonssidan och vad de vill ge för prylarna, skulle inte ens bemöda mig att svara merparten av dem, ligger väl på typ samma som utgångsbudet i den där auktionen på Tradera.

ANNONS
Götaplatsens Foto