Bambama
Avslutat medlemskap
har en 300d som jag fotat med under flera år. dock har jag märkt det senaste måndarna att autofokusen blivit "slö" och hittar inte fokus lika lätt som förut. detta fenomen har jag upplevt med båda mina objektiv.
någon som stött på samma problem och eventuellt har en lösning?
någon som stött på samma problem och eventuellt har en lösning?





